Friday, March 26, 2010

27-03-2010

ALAM?? huhu.. aku dpt tmuduga utk gi tempat neh.. nk xnk, aku kna g gk..mnat pnya psal.. tp xthu la lpas ke x.. huhu.. dh la g sorg2 kt melaka nuh.. jauh siot.. ta thu jalan ah.. kpd kwn2 yg kasi info, tenkiu ah..=).. aq bwk GPS g sna.. watata~ =).. aduh, nseb bek da bnda neh.. bguna jgak aku beli hp da GPS neh.. aq akan btolak g sna pkul 9.15 mlm.. djangka smpai pkul 7 pg.. insyaAllah.. lpas 2 aq amek bas g masjid tanah.. mlm 2, aq tdo kt masjid tnah..huhu.. aq ta pena wt lg keje neh.. tp aq tpksa.. klu aq g 1 april, kang xsempat lak tmuduga 2 april tuh.. huhu.. ta pe ah, aku blaja utk berdikari.. g jauh2 sorg2.. cewah!! haha..
     kwn2, aku na mntak maaf kt korg sume klu2 aku da wt salah.. mfkn aku eyh.. =).. biasa ah.. budak noty mna bole dk diam2.. mhu je nk kco sspe pn.. haha.. coe ah, niat nk hepikan empunya bdan neh.. hati xtenang.. bru2 neh g hospital cek drah.. dktr kata tkanan drah trun bnyk.. huhu.. mna xnya, dukacita je spnjang msa.. dh syg org 2, dy lak tgglkan kite.. ta pe ah, mgkbn da hikmah dsbalik sume tuh.. =).. alhamdulillah.. thnx God.. sronok r.. Kau igt aku.. even aku da bnyk wt Kau murka.. maafkan aku.. ampunkan dosa yg telah aku lakukan.. aku mharapkan pengampunan drMu Ya Allah.. Amin Ya Rabbal Alamin.. =)

0 comments:

Post a Comment