Saturday, March 6, 2010

06-03-2010

huhu, mlm neh aku kna marah dgn parents aku.. xpela, salah aku gk.. np la aku race moto.. dh thu bnda salah.. ala, noty, nk wt mcmn.. h0h0.. ayat, ta boley blah r.. erm, cdey r.. mama n papa murka dgn aku.. ala, nk wt cmna neh? erm, mama, papa, coe ah! uiks, mna boley mcm tuh.. kuag ajo la kau ni shuk! hisy.. mcm ne, cayang...... coe eyh.. haisy!! xkn aku nk ngorat mak aku kot.. gile ah ko ne.. haha!! hepi blik... ok, dh da smgt dh.. tata blog~ =)
    tigt kisah silam? waA~ mcmn neh?? tigt saat khilangan adik angkat, kwn2... hisy, mudah sgguh aku tewas dgn prasaan neh.. np eyh? xthu la.. aduh, qt, teddy, fhanish, but, harith, black.. sume dh pergi.. =(.. dugaan.............alhamdulillah.. =) xpe, da yg pergi, kmbali smula.. tp, sorg ja.. ="(.. waA~

0 comments:

Post a Comment